Процедура фарбування глушника

З oднoгo бoку, глушники фaрбують нa зaвoдax-вирoбникax aвтoмoбілів, прoтe цe фaрбувaння здeбільшoгo к нaдaння глушникoві прeзeнтaбeльнoгo вигляду дo мoмeнту прoдaжу aвтo, ніж на зaxисту дeтaлі. Більшe тoгo, щe нa зaвoді під чaс звaрювaльниx робіт та самого процесу встановлення глушника возьми автомобіль, його поверхня зазнає дрібних подряпин та незначних пошкоджень, та й у процесі роботи двигуна захисне покриття глушника дуже швидко обгоряє. Крім того, внутрішню частину глушника ніхто никак не фарбує, тож вона зовсім незахищена від дії високих температур та корозії. Чи є сенс взагалі у такому випадку у фарбуванні глушника?

З іншого боку, кожен автомобіліст знає, що у процесі експлуатації автомобіля получи глушник впливають перепади температури та вологості, під пора роботи авто утворюється конденсат й у самому глушнику. Постоянно це зумовлює утворення корозії та швидке старіння металу. Ще й українські дороги – сльози і біль кожного автомобіліста. Бруд, солі та реагенти, які використовують угоду кому) танення снігу та льоду получи и распишись наших дорогах взимку, дрібні камінці та сміття, які потрапляють бери розжарену металеву поверхню глушника під часочек руху авто, пришвидшують виведення його з ладу і потребу заміни. Проте якщо и старый и малый-таки правильно пофарбувати глушник автомобіля, в таком случае можна його возьми деякий час уберегти від дії цих факторів та продовжити термін експлуатації. Фарба захистить глушник від іржі, а відтак і корозії, та попередить пришвидшене старіння металу внаслідок дії високих температур.

Проте безграмотный будь-яку фарбу можна використати во (избежание того, щоб пофарбувати глушник. Перш из-за все вона має бути стійкою вплоть до високих температур. І саме такою є термостійка силіконова Śnieżka Пруток, яка здатна витримувати поперед 500ºC завдяки тому, що її виготовляють получай основі спеціальних компонентів, стійких накануне підвищеної температури. Після нанесення получи и распишись металеві елементи під дією підвищеної температури фарба твердіє, таким чином досягаючи вищих параметрів міцності. Śnieżka Пруток має відмінну адгезією поперед основи та малою витратою (накануне 15 м²/л при одношаровому нанесенні залежно від основи), а також швидко сохне. Завдяки тому, що фарба – силіконова, вона приставки не- потребує попереднього ґрунтування, достатньо лише принести її у один чи двуха шари.

Сам процес фарбування Śnieżka Пруток не потребує якихось додаткових знань чи умінь. Перш следовать все глушник потрібно очистити механічним способом вслед допомогою металевої щітки від іржі та худо прилеглих до основи покриттів старих фарб. Оскільки поверхня глушника, призначена чтобы фарбування, має бути чистою, сухою, очищеною від пилу, жиру й інших забруднень, в таком случае обов’язково після видалення іржі та залишків попереднього фарбування очищуємо, знепилюємо та знежирюємо поверхню. Саму Śnieżka Пруток потрібно ретельно перемішувати і предварительно фарбуванням, і в процесі нанесення. Никак не варто наносити її в металеву поверхню ради температури вище від +30ºC. Фарбу бери підготовлену поверхню глушника наносимо тонким на шару за допомогою пензля, але можна скористатися й методом розпилення чи занурення. Залишаємо нанесений карамболина фарби сохнути нате одну годину, і, якщо вслед цей час вона висохла, наносимо другий черняк Śnieżka Серебрянка. Повної механічної стійкості фарбоване покриття набуває після затвердіння під впливом високої температури: знадобиться мінімум 1 година быть температурі +160ºC. Ця мероприятие обов’язкова, оскільки соответственно-іншому покриття безвыгодный затвердіє і його даром можна буде ушкодити інструментами під миг ремонту чи монтажу. Тепер глушник максимально захищений і довго слугуватиме навіть для наших дорогах.

 

 

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.