Експерти прогнозують зростання ціни на бензин на 7-8 гривень

Гoлoвa фінкoмітeту Вeрxoвнoї Рaди Дaнилo Гeтмaнцeв ввaжaє, щo скaсувaння пoдaткoвиx пільг нa мoтoрнe пaливo з 1 липня нeсуттєвo пoзнaчиться нa рoздрібній ціні, зі свoгo бoку дирeктoр кoнсaлтингoвoї групи A-95 Сeргій Куюн прoгнoзує пoступoвe підвищeння пaливa нa 3-8 грн/л.

"Як цe пoзнaчиться нa ціні бeнзину — цe залежатиме від співвідношення попиту і пропозиції, від цін возьми зовнішніх ринках. Ми враз не можемо чітко спрогнозувати. Але я вважаю, що частину цього податку візьме в себе виробник і нафтотрейдер, тому що позднее досить висока разница у них, вони дуже непогано заробляють нате літрі, а частину візьме споживач. Тому, можливо, ціни зміняться, але несуттєво", — сказав Гетманцев у коментарі "Енергореформі" після засідання ТСК з питання нелегального обігу пального у вівторок.

Зі свого боку, Куюн переконаний, що ціни малограмотный підніматимуться одразу з 1 липня, але зростатимуть поступово.

"Думаю, що упродовж липня нові податки повністю вже наповнять ціну пального получи ринку, і до кінця липня побачимо нову картину. Бери 11 грн/л зросте податкове навантаження бери бензин, на 8 грн/л — получай дизпаливо, на 3 грн/л — возьми скраплений газ. Якусь частину, мінімум 2-3 грн/л, для себе заберуть мережі, але дизпаливо додасть стовідсотково 5 грн/л, бензин — 7-8 грн/л. По мнению газу на ті самі 3 грн/л ціна і підвищиться", — прогнозує в коментарі Енергореформі управляющий А-95, пише "Інтерфакс-Україна".

Водночас експерт зазначив, що також усе залежатиме від закупівельної вартості нафтопродуктів, більша частина яких імпортується (вслед за словами Куюна, імпорт бензину становить 80-85%, дизеля — 100%, газу — 60-70%).

"Якщо світові ціни пролежаться, то відповідно будуть передумови угоду кому) того, щоб вони компенсували підвищення податкового навантаження. Завдання з багатьма невідомими", — сказав Куюн.

Возле цьому він акцентував, що оператори ринку вдаватимуться накануне будь-яких способів підвищення своєї конкурентоспроможності.

"Споживання пального впало, а охочих працювати для ринку менше приставки не- стало. Відповідно, если боротьба без правил. Кожен диспетчер підвищуватиме свою конкурентоспроможність счастливо-якими способами, і ухилення від оподаткування если одним із найпопулярніших", — вважає менеджер А-95.

За його словами, повернення старих податків быть тому, що "механізмів контролю більше без- стало", створює ризики того, що государство не отримає очікуваного збільшення податкових надходжень.

Як повідомлялося, в середині березня 2022 року Радость ухвалила закон для додаткові податкові стимули пользу кого підтримки бізнесу під пора війни, спрямований, зокрема, получай утримання цін нате паливо. Згідно з ним, тимчасово, возьми період дії воєнного стану, в паливо встановлювали нульовий учреждение і ПДВ у 7% замість 20%.

21 вересня 2022 року Ада ухвалила законопроєкт №7668-д относительно повернення акцизів для моторне пальне, встановивши їх держи бензин і дизель у розмірі EUR100 (тутовник і далі за 1000 літрів), сверху скраплений газ, бутан та ізобутан — EUR52, в альтернативне моторне пальне і біодизель — EUR100.

ПДВ на всіх видів палива залишився бери рівні 7%.

Але згідно з цим законом, з 1 липня 2023 року рівень податків возьми пальне повертається бери довоєнний рівень: ПДВ — давно 20%, акциз в бензин — до EUR213, для дизпаливо — до EUR140 после 1000 л.

Комментарии и пинги к записи запрещены.

Комментарии закрыты.